Nyílt képzési program értékesítési & ügyfélszolgálati vezetők számára

„Képessé tenni másokat a sikeres működésre”   „Ha tetteid arra ösztönöznek másokat, hogy merészebbet álmodjanak, többet tegyenek, jobbá váljanak, akkor igazi vezető vagy.”John Quincy Adams Az egyik legjobban embert próbáló szakma az értékesítés/ügyfélszolgálati vezetői tevékenység. Mindkét területen a munka folyamatosan tele van változó kihívásokkal. Vagy az ügyfelek, vagy a megújuló folyamatok, vagy a saját kollégák állítanak elénk akadályokat, kihívásokat. Ami itt állandó, az a változás. Ebben a környezetben kell szállítani a magas szintű elvárásokat, eredményeket. Ez nem könnyű feladat. Kifejlesztettünk egy olyan módszertant, amely hatékonyan, gyakorlatiasan közelíti meg ezt a területet. Három fő területre koncentrálunk: Szemlélet (Miért?), Folyamat (Mit?) és Készségek (Hogyan?). Ez a 3 terület érinti a gondolkodásmódot (itt elmegyünk a gyökerekig), konkrét eszközöket és módszereket ad, mindezt egy követhető lépés sorozat formájában. Minden, amit tanulunk egyaránt alkalmazható magunkra (Személyes Hatékonyság) és a vezetett teamtagokra (Vezetői hatékonyság). Ezekkel az eszközökkel és módszerrel a vezetők olyan rendszert alakíthatnak ki, amelyek együttesen elvezetnek a sales/ügyfélszolgálati területeken a hatékony kommunikációhoz és együttműködéshez, és végső soron a magasabb hatékonysághoz. Kiknek ajánljuk? – Értékesítési vezetőknek; Kereskedelmi vezetőknek; Ügyfélszolgálat vezetőknek – Értékesítési és/vagy ügyfélszolgálati területi vagy csoportvezetőknek – Professzionális értékesítőknek – akiket érdekel a vezetői feladatkör Avagy akik kihívásokkal küzdenek, mint: – Nehezen jönnek az eredmények? – Lassan valósulnak meg a projektek, elhatározások? – Reaktívan működnek a kollégák? – Már unják a változásokat? – Sok a meg nem értettség és az ellenállás a kollégák részéről? – Mindig a múltra hivatkoznak? A program eredményei – A vezetők képesek lesznek aktiválni a saját és munkatársaik pozitív szemléletét – Tudatosak lesznek célok meghatározásában, a coachingban, a teljesítmények kiértékelésében, az aktív meghallgatásban, és a proaktív problémamegoldásban – Biztosítja az... tovább
css.php